sunnuntai 11. huhtikuuta 2010

Ensimmäilen blogimerkintä!

Hej, täällä minä kirjustelen nyt ensimmäistä kertaa... alku on aina hankalaa. ^^' Näin ensialkuun varmuudeksi sanon että olen Tohveli, 13 vuotias tyttö ja olen kiinnostunut Japanista ja siihen liittyvistä asioista. Ja nyt itse asiaan.

Minua ei ole täällä netin parissa nyt lähiaikoina näkynyt, syynä valitettavat niskasäryt. Toivottavasti ne saadaan pian kuriin että pääsen blogittamaan oikein urakalla. : 3 Mutta ompeluideoita on alkanut kertymään melkein vaivaksi asti! Suunnitteilla on ikivanhan idean, Ponyo-cossin lisäksi tuo
(anteeksi, kuva on huono) Ajattelin siis tehdä tuon Boun mekkosen ja saatan sen cossiksikin muunnella, kankaat on jo, kiitos rakkaan kummitätini! :3 Tällä hetkisellä ajattelin tuota ihan vain arkikäyttöön~

Mutta viikon aikana on tapahtunut vaikka mitä, olen käynyt kahdessa teatterissa, menimme katsomaan Playmen ruotsinopemme kanssa ja samana päivänä vielä äidin kanssa Viidakkokirjan. Molemma olivat tosi hyviä, eikä edes haitannut etten ymmärtänyt Playme:stä kuin pari sanaa, ruotsiksi kun oli : )

Olen ruvennut tuhlaajamässääjäksi, koulumme on valitettavan lähellä ruokakauppoja ja mäkkäriä eli ostan melkein joka päivä karkkia. Tein torstaina myös Seppälästä oivan löydön, juuri kokoiseni vaaleanpunavalkoiset polvisukat vain 2e! : D Lisäksi koulu on alkanut kääntymään ehkä vähän parempaan päin, saan yleensä enkunkokeista seiskoja mutta nyt sain 8-! Ja viime äikänkokeesta sain 10- ja olen todella onnellinen!!! ^w^ Syynä luultavasti se, että kirjoitin ennen koetta varmaan 3 An cafe fanficciä joissa käytin tietenkin isoja alkukirjaimia, pisteitä, pilkkuja ja lainausmerkkejä. ^^,

Ja nyt vielä Tohvelin kirjakuulumisia näin loppuun~ Luin viimeksi äikäntehtävänä Me kolme ja jengi -nimisen kirjan. Monet luokkalaisistamme pitivät todella paljon, minä vihasin. Ensin tökkivät hahmojen nimet (Ponyboy, Two-Bit, Sodapop etc) sitten kirjoitusvirheet ja lopuksi juoni, lisäksi koko kirja oli kirjoitettu puhekielellä jota en jostain syystä vain sietänyt.

Kylläpäs tää venähti i w i. Mut paipai~

3 kommenttia:

  1. Hauskaa, että pidät omaa blogia ja anteeksi että vasta nyt luen sitä.

    VastaaPoista