tiistai 20. huhtikuuta 2010

My favourite (or not favourite) hobbies

Näin ensialkuun anteeksi Mansulle on komppasin idean suoraan häneltä, anteeksi, anteeksi, anteeksi. Vastapalveluksena Mansu saa ihan vapaasti ottaa ideoita blogistani niin paljoin kun haluaa! :3 Otsikosta voitte arvatenkin päätellä englanninumeroni, joka oli muuten kasi! : D

Watch out! Ampu tuleee~~

Päätin aloittaa minulle nyt välttämättä ei niin rakkaasta harrastuksesta, taekwondosta. Aloitin taekwondon ollessani kolmannella, en halunnut alunperin edes aloittaa sitä vain isi pakotti minut sinne. Alussa oli tosi hauskaa, sain uusia ystäviä ja opin nopeasti, kunto kehittyi ja treenit olivat hauskoja. Kuitenkin aloin aina vain kyllästymään ja nykyään treeneissä katselen lähinnä kelloa. Mutta oikeasti jos ei keksi mitään harrastusta niin taekwondoa kannattaa kokeilla! Muut taekwondokaverini rakastavat lajia ja käyvät treeneissä mielellään. Minulla on vihreä vyö ja sininen natsa, olen tasan vyöarvojärjestyksen puolessa välissä ja lajia olen harrastanut nyt neljä vuotta. KYAH, melkein unohdin kertoa mitä teemme treeneissä! : D No, treeneissä meillä on ensin tosi rankka alkulämppä (kuten se 30min täysillä juoksua ja pillin viheltäessä alas ja kolme punnerrusta), sitten venytellään ehkä 15min, sitten jotain perustekniikkaa (lyöntejä, potkuja, torjuntoja ilman "maalia"), sitten juttuja ryhmässä tai parin kanssa (meillä paria ei saa päättää itse...) ja lopuksi venytellään taas! Taekwondo on aika kurinalainen harrastus, treeneissä ei siis missään nimessä saa jutella kavereiden kanssa. :3




Seuraavaksi esittelen joskus ihan älyttömän rankan, mutta huomattavasti hauskemman ja minulle erityisen rakkaan harrastuksen, partion. Jaan tämän aivan ihanan harrastuksen mahtavien ystävieni Muffinin ja Tupsuhupsun kanssa. Jos nyt olet heti, että: "HEEHOO SOLMUJENVÄKERTÄJÄT JA MUMMOJEN TALUTTAJAT" niin voin sanoa, että olet tyhmempi kuin pähkinä. Partio on kivaa, se on maailman paras harrastus ja siellä olen kokenut unohtumattomat leirit ja raskaimmat reissut. Uskokaa tai älkää, mutta kaatosateessa kymmenenkilon rinkan kantaminen on joskus jopa kivaa, on kivaa käkättää sille kun kaikki viimeisetkin ruuanjyvät lentävät maille ja mannuille pitkin korpea! Partiossa oppii niin paljon asioita, en tarkoita nyt solmuja vaan minä olen oppinut partiossa nauramaan itselleni, vastoinkäymisilleni, olemaan oma itseni ja pitämään aidosti hauskaa tilanteesta riippumatta! Aloittakaa partio!!! Se on aivan mahtava ja ihana harrastus ja kesäleirit ovat jotain parasta ikinä. Kokouksissa askartelemme, pelaamme, leikimme (X'3), ulkoilemme, käkätämme, nauramme, massailemme, juoksemme johtajia pakoon katolle ja paljon muuta kivaa! Olin vähän aikaa sitten tuossa helmikuussa varmaan partion avaustempauksessa, nukuimme eräällä niityllä kaiken lumen keskellä teltoissa ja vaikka olin aivan jäässä, vaatteet olivat läpimärät ja oli kamala nuha niin silti nauroin kavereitteni kanssa! ALOITTAKAA PARTIOO~~

Kolmantena harrastuksena luettelen nyt muutamia minulle rakkaita asioita:

~Olen rakastanut piirtämistä siitä lähtien kun sain ensi kertaa kynän käteeni, rakastan luoda kuvia papereille, juuri sellaisia kuin haluan! Kuitenkin olen välillä hyvin perfektionisti ja valehtelematta 99% piirrustuksistani päätyy ennemmin tai myöhemmin roskikseen. Väritykseen käytän Promarkkereita.. jotka on muuten nyt hukassa. : D

~Minä harrasTIN massailua tosi innokkaasti vielä joulun aikoihin kunnes tuhosin uunimme (pitkä tarina ^^'), sen jälkeen en ole saanut massailla lainkaan mutta yritän parhaani suostutella vanhempiani! >D

~Tarinoiden kirjoittaminen on minulle jotain hypertärkeää. Tahdon kirjoittaa, luoda tekstiä ja jakaa sitä muille, saada rakentavaa tai ei niin rakentavaa palautetta ja kehittää sillä tavalla kirjoitustani. Kirjoitan päivittäin kännykällä tai tietokoneella. (kännykässäni on nyt yksi aika pitkä osa An cafe fanficciäni joka odottaa koneelle siirtymistään >3) Minusta on ihanaa tehdä tarinoista sellaisia kuin haluan, hallita hahmojeni maailmaa ja luoda heille omat luonteet, kirjoittaminen on ihanaa!


~Vaatteet ovat suht iso osa elämääni. Mietin joka ilta millaisia vaatteita haluaisin tilata ja millaisia vaatteita minun pitäisi tehdä ja millaisia asukokonaisuuksia nykyisistäni saisin. Pukeutumistani ei voi luokitella mihinkään tyyliin, joskus olen raitasukkaernu, synttäreillä/juhlissa lolita, joskus kun huvittaa niin decora ja taas välillä ihan tavallinen tai jotain ihan muuta. Mutta toivon, että joskus tyylistäni tulisi joku kiva... tai jotain. Anteeksi en ole järin hyvä kirjutelemaan selityksiä. x'D

Tässä siis ne tais niinku ollakki, minulla on varmaan satatuhatta harrastusta lisää, mutta en rupea niitä kaikkia kertomaan tai menisi ikä ja terveys : D Mut paipai~~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti