maanantai 12. huhtikuuta 2010

Nyt morsottaa!

Hej taas, tänäänkin oli pakko päästä blogittamaan. >D

Koulumenestykseni kääntyi nyt syöksylaskuun. Johtuen matikanopettajastani. Se on aika pitkä juttu mutta selitän sen kuitenkin, olin kipeänä noin 3 kuukautta sitten, kun teimme yhden geometrian kokeen. Sen jälkeen vanha matikanopettajamme joutui sairaslomalle ja tilalle tuli vanha pappa jolla on joku silmäongelma ja se ei osaa opettaa. No, tuo papparais"opettajamme" ilmoitti minulle kun olin palannut kouluun, että tekisin kokeen viikon päästä. No, se oli okei ja harjoittelinkin kokeeseen. Kuitenkin tämä papparainen unohti koko kokeen ja oletin ettei minun tarvitsisi siis tehdä sitä lainkaan. No sitten kahden kuukauden kuluttua tuo papparainen ilmoittaa: "Teet kokeen nyt", no oli siinä kyllä kaikilla ihmettelemistä. En ollut saanut mitään varoitusta ja kun sain kokeeni takaisin ja valitin, papparainen vain tokaisi: "No, ei ole minun tehtäväni ilmoittaa kokeista!" Oli siinä ihmettelemistä. : D

Ylihuomenna minulla on tiedossa Delf-koe. Se on suuuuuuri koe ja jos läpäisen sen, saan koko loppuelämäkseni todistuksen että puhun Ranskaa! : D

Bou-cossi ei ole edistynyt, eilen ompelukoneeseen koskin vain siksi, että ompelin farkkujeni reiän polvesta. : D Kun vaateaiheeseen pääsin pöllin tänään muuten äitini paidan ^^', tai no, se oli vaihtokauppa. Siis väliaikainen. (en luovu Mikki-paidastani helpolla >DD)

Ja jos joku ihmettelee tuota otsikkoa, niin Morso on siitä ohjelmasta Aasi, Morso ja Mouru. Ei kannata kattoa, se on pelottava. O.O Ja Morso on kyllä aika monimutkainen käsite. Ne ymmärtävät ketkä ymmärtävät.

Heehoo, olin tänään mässäilemässä kakkuakin eräällä kaverillani hänen synttäreidensä kunniaksi! Ja sitten pelattiin Wiitä ja sekoiltiin. > w < Oli hupaisaa ^w^

Mutta tällä kertaa tuli vähän lyhyempi. ^^, Paipai! //Ja vielä riemuksenne päivän kuva:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti