perjantai 16. huhtikuuta 2010

Voi tätä Tohvelin itsekkyyden määrää!



Eli varoitus, seuraava blogimerkintä koostuu yksinomaan Tohvelista >D Tai ainakin melkein. Kerron tässä asioita joita monet eivät varmastikkaan vielä tiedä. :3

Okei ampu tulee:
Luokassani: olen toiseksi lyhin
Mäkkärissä: tilaan aina Happy Mealin, olen sen jälkeen ihan täynnä :3
Kotona: joudun tyhjentään ja täyttämään tiskikonetta
Koulussa: minua dissataan korkeasta äänestäni ja siitä että olen näin pätkä :D
Kavereilla: vietän yleensä paljon aika koneella, jos ei koneella niin sitten pälättäen ja piirrellen
Ompelusta: olen laiska aloittamaan mitään, mutta kun olen saanut aloittamisen aikaiseksi onnistun ompelemaan hyvinkin nopeasti, lopputuloksesta en sano mitään...
Lempivärini: kaikki pastellit, kirkkaankeltainen, myrkynvihreä, pinkki
Lempiruoka: katkarapupiirakka, intialainen, kiinalainen, malesialainen, japanilainen, pastapesto
Koulussa pahin ruoka: possupata ja jauhemaksapihvit
Koulussa paras ruoka: tortillat ja makaronilaatikko
Lempiaineet: tekstiili, köksä, kuvis, äikkä, mantsa ja ussa (meillä on niin hauskat opet niissä : D)
Inhokkiaineet: matikka, ranska, ruotsi, enkku joskus
Koulussa välitunneilla: istun ja juttelen sisällä, ei kukaan meidän koulusta mene koskaan ulos
Ruokailussa: saatan ehkäpehkäehkä mennä mäkkäriin ja jos syön ruokalassa niin pölisen Kirpun ja muiden kamujeni kanssa
Huonoin numeroni todistuksessa: tuli ranskasta, seiska mutta onneksi ainoa
Paras numeroni todistuksessa: MUSIIKKI 10, mä VIHAAN musiikkia o.o meillä on kammottava ope
Keräilen: Hello Kitty tavaroita, niitä on varmaan yli 50 erilaista, liiduista kalentereihin, sukista unimaskeihin, pehmoista tohveleihin, shamppoista mukeihin jne : 3
Kivoimmat vaatteeni: itse pidän juurikin kaikista hameista ja mekoista, tämä on yksi suosikkini ja hinta nyt oli mitä oli x'3:
Manga: luen varsin paljon mangaa, mm: Salapoliisi Conan, Full Moon wo sagashite, Naruto, Fruits Basket, Tokyo Mew Mew, Hollow Fields, the Gentlemens Alliance Cross jne. kaikkien aikojen suosikkini on kyllä varmaan Full Moon:

Sivut: minulla on ollut/on ainakin kaksi neohoitolaa, tarinasivu, an cafe fanisivu, Cafe-Cinnamon, lastentarha ja tämä blogi!
Lempikaupat: Eurokangas, Tokyokan, Accezzories, Ippai, Fantasiapelit jne!

Siinä oli sitten jonkinverran asiaa :D Kysykää jos tahdotte tietää jotain lisää~ Mutta netissä en henkilötietojani sun muita paljasta! Älkää tekään tehkö niin. : 3

Nyaaaaah. Ensi viikolla pitää tehdä An cafe esitelmä ruotsiksi, ruotsinkielentaitoni ovatkin aika legendaariset. o.o Mutta ei tässä muuta tälläkertaa! Paipaii~

2 kommenttia:

  1. Hii! Tohvusta tietoa. Oot niin hyvä keksimään ideoita näihin blogeihin... Mä en. TTwTT Kohta joudun turvautumaan matkimiseen. >83 Noei. Mutta, kiva kuulla Tohvusta. ^^

    VastaaPoista
  2. Hauskoja juttuja! Blogisi lukeminen auttaa minua pysymään mukana sinun elämässäsi, on hyvä tietää mitkä asiat ovat sinulle tärkeitä ja mistä päin "tuuli puhaltaa"... <3

    VastaaPoista