lauantai 8. toukokuuta 2010

Huoneeni!

Hehee! Näillä näkymin blogiin saattaa eksyä muutamia kuviakin asuistani ja huoneestani, saan kesäksi kameran (hukkasin sen vanhan... en tiedä mihin se meni ;_;) sillä kesällä pitää tehdä bilsantyönä joku ihmeen digikasvio ja prässäyksestä en oikein perusta.

Löysin kaappini kätköistä 50 sellaista hauskaa keijukaistatuointia! Siis sellaisia jotka saa veden avulla laitettua käsiin tai vaikka poskeen... innostuin tatuoimaan yölamppuuni söpön kuun ja nyt käsissäni on pari isoa kukkaa! x'3 Näitä on niin ihanan helppo laittaa!

Eilen kävin kavereitteni kanssa Kampissa. Näin pitkästä aikaa hyvän ystäväni Mansun, jonka olin nähnyt viimeksi lokakuussa! Siellä oli tosi hauskaa ja löysimme sellaisen hauskan "kynsikojun" jossa saimme kokeilla laittaa yhden kynnen sellaisella kynsiprinttilaitteella(?). Itse sain keskisormeeni Hello Kittyn sydämen sisällä ja se oli todella suloinen. <3 En oikeastaan ostanut muuta kuin ruokaa ja muumilakuja! (minä rakastan muumilakuja ;P)

Sitten vähän jotain minun huoneestani:




Mulla on suht. iso huone. Tai se on meidän talon isoin ovellinen huone mutta silti tila uhkaa loppua. Noi on aika vanhoja kuvia, nykyään mulla on eri julisteita! :3 Mulla meni varmaan kaksi tuntia saada mun huone noin "siistiksi" vaikkei toi järin siisti olekkaan.

Tuo tietokone on kivikautinen, tai siis tämä tietokone. Tämä on aivan käsittämättömän hidas ja hidas ja hidas.

Keräilen Hello Kitty tavaroita, mutta tuo kuvan kokoelma on siitä ehkä yksi kymmenesosa, kaikki ei katsokaas mahtunut siihen! :3

Mutta eipä enää muuta~~ Tack!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti