tiistai 4. toukokuuta 2010

Vähän kaikkea~

Huhhuh! Olipas piiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä kirjoituskato, tai ei tätä varmaan kovinkaan moni luekkaan! :3

Ensin sanoisin kommenteista, että vaikka en niihin juurikaan vastaile niin luen kyllä joka ikisen! Kiitos niistä! <3 Ja syynä tähän tosi pitkään kirjustuskatkoon oli kiireet ja se etten ole päässyt koneelle.

Olen löytänyt uuden mukavan harrastuksen. Joka ei ole tosin Kirpusta niin mukava. Löysin sen silloin kun olin menossa Kirpulle mutta olin mennyt ja unohtanut pyöräni kotiin, no Kirppu asuu ehkä 2-3km päässä kotoa ja hän sai kyysätä minua pakkarilla koko matkan! Kannoin vielä Kirpun keksipakettia koko matkan ja kun hän oli kotona oli keksejä jäljellä enää kolme... suosittelen!

Saimme muuten Delf-kokeen tulokset! JA PÄÄSIN LÄPI!!!! Olin aivan ihmeissäni, tässä pisteet jos jotain kiinnostaa:
Tekstinymmärtäminen: 18,50/25
Tekstin tuottaminen: 21/25
Kuulunymmärtäminen: 25/25
Suullinen osuus: 21/25
Kokonaispisteet: 85,5/100!!! : DDD

Vappu tuli ja meni ja olin Vappu-perjantain kipeänä... onneksi olin kuitenkin lauantaina terve ja menin Kirpulle, Jachanin ja Vee-chanin kanssa yökylään! Siellä piirreltiin ja pelattiin 5min monopolia ja pölistiin ja kirjustettiin tarinoita! :3

Että sellaista! : D Pai~

4 kommenttia:

  1. Heippa!Kiva blogi ja nätti ulkoasukin:)

    T:Terriblen SuklaaMuffinssi

    VastaaPoista
  2. Onnex olkoon! Läpäisit ranskan-testin hienosti, olen tosi ylpeä sinusta :) saisit opettaa minullekin alkeet...

    VastaaPoista