torstai 3. kesäkuuta 2010

Kesäloma!

Kuten ehkä kaikki tietävätkin, kesäloma on aivan pian täällä! Ja ilmatkin ovat alkaneet äkkinäisestä kylmenemisestään huolimatta alkaneet lämmetä uudestaan, ihanaa!

Itselleni kesä ei ole ihme kyllä lempi vuodenaika. Lempi vuodenaikani on talvi, mutta rakastan kesää vain hippusen verran vähemmän! Kuitenkin pitkän talven jälkeen kesä tuntuu ihanemmalta kuin mikään muu! Kesällä viihdyn parhaiten:
- shoppaillen
- uiden
- pelaten ulkoleikkejä ja pelejä
- syöden jätskiä
- Lintsillä
- kotona viltillä lukemassa
Pidän tietysti monesta muustakin asiasta kesällä, mutta nuo tulivat nyt ensimmäisenä mieleeni. Lisäksi aivan pian koittaa kauan odottamani:


Eli Desucon on täällä taas! Olin viime vuodenkin Desuconissa ja se oli ensimmäinen conini ja ehdottomasti conien kuningas. Pelkkää plussaa voi järjestäjille antaa toimivasta systeemistä, tiloista, paneeleista ja myyntipöydistäkin! :3
Tänä vuonna ohjelmista minua kiinnostavat lähinnä nämä (joihin tuskin ehdin yhteenkään mennä :3):
~ Cosplaynäytös
~ Gyaru-tyyli tosielämässä ja fiktiossa
~ Esoteriaa Otakuille
~ Furipaja

Nuo ohjelmat ovat vain lauantailta, minulla ei ole mahdollisuutta pysyä oikein siellä yön yli kun Lahti on äidistä niin kaukana eikä päästä mua lattiamajoitukseen!



Kohta on kevätjuhla! Ja itselläni ei ole vieläkään kevätjuhlamekkoa. Toivoisin, että todistukseni olisi sellainen kun olen toivonutkin (eli pääosin kaseja, muutama ysi ja pari seiskaa?) ja siinä on sitten nostettavaa seuraavaa lukuvuotta varten! Pääsin valinnaisen pitkän käsityön sekä lyhyen kotitalouden ryhmään, mahtavaa! :3

Mutta mikäli en ehdi ennen kesäloman alkua kirjoittaa niin eipä muuta kuin HYVÄÄ KESÄLOMAA KAIKILLE! :3

1 kommentti:

  1. Eeeemmyyy ~
    Blöääh et ole mesessä ni kirjotan nyt sitte tänne XDD
    Öööö niin että tuosta desusta, mun kaveriseni ei pääsekkään sinne nii mie tulenki siihen miittiin 8))
    Kadotin sen yhden sivun osoitteen missä oli se desuun ilmoittautuminen joten.. Tänne tulin sitte kirjustelemaan X3
    Ei mulla varmaa sitte muuta :U

    ~ LC

    VastaaPoista